Pagina's

Mijn foto
Ik ben Mij. Mama van grote zus (januari 2008) en kleine broertje (oktober 2010). Met geen ervaring heb ik mij in de wereld van naaimachines, patroontjes, stofjes, haaknaalden en wol gestort. Lees je mee?

vrijdag 5 juli 2013

Geknoopt armbandje

Toen ik deze valentijns armbandjes tegen kwam op het internet, moest ik meteen denken aan vroeger. Niet omdat ik mij kon herinneren dat ik ooit met mijn vriendinnen vriendschapsarmbandjes heb zitten knopen, maar wel omdat we dit soort armbandjes vaak tegenkwamen op vakantie in Frankrijk.



Nu leek het mij leuk om er zelf eentje te maken. Met haakkatoen, een potlood en een plank (met een gat erin) ben ik gaan knopen. Eerst twee keer hartjes met het filmpje erbij en daarna ging het eigenlijk vanzelf redelijk goed.


Het bandje is niet heel strak geworden. Of dat door het haakkatoen komt of mijn manier van knopen weet ik niet. Ik krijg met dit bandje wel heel veel zin in vakantie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten